Survive Game under Construction - Behind the Game

Diverse softuri/programele/etc. lansate de echipa Minecraft-Romania! Mici proiecte, mari efecte.

Moderators: Moderator ajutator, Moderator

full skill
full skill
User avatar
Status: Offline
Posts: 931
Registered for: 12 years 10 months
12

Survive Game under Construction - Behind the Game Post by Stunt3r »

Salutare tuturor! Dupa cum stiti ma numesc Stunt3r. Sunt programatorul acestei comunitati si vreau sa fac cele mai bune softuri pentru voi. Am dechis sa creez un joc, mai bine spus vreau sa incep un proiect. Mai jos voi detalia pe scurt acest proiect.

Nume Proiect: Minecraft-Romania.com World Game (numele va fi schimbat cred)
Informatii: Acesta va fi un joc. Un joc care necesita multa munca si in final sa ne bucuram de el in fiecare zi. Idee mi-a venit jucandu-ma pe facebook jocul "Crime City" , am jucat o saptamana in fiecare zi si mi-a venit aceasta idee doar ca tema jocului pe care vreau sa il fac este Minecraft!
Scopul jocului: In acest joc vei avea o multime de misiuni si fiecare jucator incepe de la nivelul 1 ! Nivelul maxim nu cred ca va exista deoarece vreau ca jocul sa nu aibe sfarsit asa ca am sa adaug in fiecare saptamana/luna cat mai multe misiuni si lucruri noi ca sa nu va plictitisi!

Pentru acest proiect am nevoie de cativa designeri priceputi deoarece cum am spus mai sus vreau sa fie un joc reusit. La inceput voi face o versiune BETA a jocului ca sa vad cat be bine ruleaza jocul.

Cine doreste sa fie in echipa de designeri sa posteze in acest topic dupa modelul:

Numele tau:
Contact:
Experienta: - Aici spuneti de cat timp lucrati si daca ati participat la alte proiecte / concursuri
2 Creatii: - Aici vreau sa adaugati 2 creeati care credeti ca va reprezinta! Pot fi pe orice tema ! Accept si
1 Poza cu tema Minecraft: - Poza poate fi facuta si in joc dar vreau sa vad niste modificari (cu programe de editate) .

Ce au de facut designerii ?